Ett stort tack!

Jag vill rikta ett stort tack till alla som på olika sätt har hört av sig med positiv respons efter att det blev känt att jag är valberedningens förslag till nytt oppositionsråd i Ulricehamn.

Vänner har ringt, mejlat, kommenterat på Facebook och på nyhetssidornas kommentarsfält.

I en kommentar på ut:s hemsida skriver Daniel Hellberg:

 Äntligen

Äntligen en politiker som jag kan lita på. En man som genom de åren jag har följt honom bevisat att han är en man som står för det han säger. Nu kan jag med glädje hoppas på en röd gryning efter nästa års kommunalval.

Min förre arbetskamrat Carl-Johan Alsing skriver:

Bra

Grattis Mattias.

Nu ska vi bara avsätta borgarna i nästa val, så blir det ordning på torpet igen!

Om jag nu blir vald lovar jag att göra mitt yttersta för att säkra jobben i Ulricehamn och göra Ulricehamn mer rättvist. Men jag kan inte förändra någonting – inte själv. Politik är ett lagarbete, ett föreningsarbete och ett fotarbete. Och vi behöver hjälpas åt om vi ska åstadkomma någon förändring. Jag hoppas att du vill vara med i det arbetet!

Kommentera

