En sjuk vecka över

Det var varit en fantastisk helg. Kanonväder. Jag tog en promenad nu på eftermiddagen och det doftade grill lite varstans . Härligt! Själv har jag vare sig kunnat grilla eller njuta ute i solen så mycket som jag hade velat. De senaste dagarna har jag haft både feber och diverse magkrämper. Men nu verkar det som alla åkommor är på väg ge med sig. Bra!

Imorgon blir mitt första fullmäktige som jag deltar i som oppositionsråd. Redan då på första mötet kommer en mycket intressant fråga upp, frågan om Tvingen 9 & 10. Tyvärr har jag ingen rösträtt.

One thought on “En sjuk vecka över

  1. Hej Mattias

    Hoppas Du friskant till, vi behöver dig taggad tills ikväll.

    Känns gött att vi har en engagerad bloggare som oppositionsråd.

    Vi syns och hörs.

    Tommy Mårtensson

Kommentera

